קסמים בשדה הקרב?

​הרצאה/מופע קסמים - על קוסמים יצירתיים במיוחד שמנצלים את הקסם שבקסמים בתחומי עיסוק אחרים, ועל דרכים לעידוד חדשנות בארגונים עסקיים.

איך נולד מחשב אפל? איך המציא הנרי פורד את שיטת הסרט הנע לייצור תעשייתי יעיל? איך הגיעה חברת 3M להיות החברה החדשנית ביותר בעולם, ואיך היא ממשיכה לשמור על מעמדה זה מעל 100 שנים? איך נולד מנוע החיפוש של גוגל ומה עושה החברה כדי למנף את מעמדה ולפתח יישומים (ומקורות הכנסה) חדשים? איך אנחנו יכולים להיות יצירתיים יותר? איך ארגונים יכולים להניע את העובדים לחשיבה יצירתית וחדשנות ואיך אנחנו יכולים להניע את עצמנו? שאלות אלה מעסיקות כל ארגון בימים אלה כשברור לכולם: מי שלא מתחדש, נסוג לאחור. 
 
כ- 90% מהקוסמים בעולם עוסקים במקביל לקסמים, גם בתחומים אחרים. בזכות זה, ניזון עולם הקסמים מידע מקצועי נרחב מאד. מצד שני, מזין ענף הקסמים תחומים מקצועיים אחרים בעקרונות המושאלים מעולם הקסמים ככלי עזר אפקטיביים להשגת יעדים שונים.
 
"קסמים בשדה הקרב?" הוא מפגש אינטלקטואלי מרתק השזור יחד עם מופע קסמים שנון. הוא כולל סיפורים מרתקים והומור. המטרה אינה להפוך את הצופים לקוסמים, אלא לעורר מחשבות על יצירתיות בהשגת יעדים, חדשנות וחשיבה "מחוץ לקופסה". 
 
בהרצאה, אני מוביל את הקהל בדרך הקסמים שבה אני צועד כבר 40 שנה. היא עוברת דרך שפע דוגמאות של קסמים "מהשטח" בתחומים הבאים:
 
•    דרך אפקטיבית לאיסוף קהל והעברת מסרים שיווקיים בתערוכות מקצועיות
 
•    שימוש בקסמים במכרזים ופרזנטציות עסקיות 
 
•    קסמים בטיפול רפואי משלים
 
•    הסוואה והונאה בשדה הקרב
 
•    ובהמשך, ניתן לשלב סדנת המצאת קסמים. משתתפי הסדנה ימציאו בהנחייתי אילוזיית ענק (כמו העלמת פסל החירות או הכור בדימונה) בתהליך של brainstorming יצירתי. כן, כשמבינים את העקרונות, כל אחד יכול להמציא קסמים.
 
 
לפרטים והזמנת הרצאה: יורם:054-7693588 או במייל yoram@frisbee-branding.co.il